Despre noi JUST Wish it
Livrare gratuita pentru comenzile de peste 139 lei

Intrebari Frecvente


Cele mai frecvente intrebari

Cum pot efectua o comanda ? Puteti adauga produsele dorite in cos si sa finalizati comanda online, sau puteti plasa comanda telefonic apeland 0746 600 006 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 - 17.00.

Cum pot plati ?

Card Bancar

Plata la livrare

Ordin de Plata

PayPal

Plata in rate* - Aceasta optiune este valabila daca detii un card de credit de la un partener.

Ce se intampla dupa plasarea unei comenzi ? In maxim 24 ore va vom suna pentru confirmarea comenzii si pentru a stabili detaliile de livrare.

Cine imi livreaza comanda ? Livrarea este asigurata de catre Nemo Express.

Cate persoane imi livreaza comanda ? Pentru a mentine costurile la un nivel cat mai agreabil, livrarea este efectuata de catre o singura persoana. Daca totusi aveti nevoie de livrarea cu doi agenti, acest aspect trebuie mentionat din momentul plasarii comenzii.

Ce se intampla daca nu imi plac produsele ?

Puteti testa produsele noastre timp de 14 zile calendaristice conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014.

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții.

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit în formularul de returnare.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:

Informatii Diverse

  • Perioada de livrare a produselor difera in functie de disponibilitatea acestora si este precizata pe pagina aferenta fiecarui produs. Livrarea se face prin firma de curierat in intervalul specificat la plasarea comenzii, acesta fiind influentat de produsul cu cea mai indelungata perioada de livrare.
  • In momentul in care coletul a fost expediat din depozitul Loft Design vei primi un email de instiintare, iar in decurs de cateva zile vei fi contactat de curier (telefon/SMS) pentru livrarea coletului.
  • În ziua livrării, curierul vă va comunica ora aproximativă a sosirii pachetului.
  • Certificatul de garantie si formularul de retur se emit doar in format electronic si sunt
    disponibile pentru descarcare in contul de client sau pot sa fie solicitate la numarul de telefon 0746 600 006 sau la adresa de e-mail: clienti@loftdesign.ro .
  • Puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.loftdesign.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare.
  • La o comanda deja plasata nu se mai pot adauga alte produse. Este necesar sa plasezi o noua comanda pe site, iar daca termenul de livrare corespunde (ultimul termen este identic sau la o zi diferenta) atunci le putem cumula.
  • Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vandute si expediate de Loft Design si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.
  • Returnarea produselor este gratuită.