Despre noi JUST Wish it
Livrare gratuita pentru comenzile de peste 139 lei

Termeni si conditii

1. DEFINITII SI TERMENI


www.loftdesign.ro – este denumirea comerciala a S.C. LOFT ACTIV DESIGN S.R.L. , sediul in Romania, Ilfov, Otopeni, strada I. G. Duca nr. 23,

Inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J23/3923/2018, Cod fiscal 39767425,

Banca Transilvania: Cod IBAN: RO32BTRLRONCRT047508180, Sucursala Obor, cod SWIFT: BTRLRO22XXX.

Numar de telefon: 0746 600 006

Adresa de email clienti: clienti@loftdesign.ro

Adresa de email returnare produse: returnare@loftdesign.ro

Vanzator – S.C. LOFT ACTIV DESIGN S.R.L. sau orice partener al S.C. LOFT ACTIV DESIGN S.R.L.

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre www.loftdesign.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre www.loftdesign.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site – domeniul www.loftdesign.ro .

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri/Produse – orice produse care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie/Promotie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar limitat de Bunuri avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp si in conditii speciale stabilite de catre Vanzator. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile si regulamentele afisate pe www.loftdesign.ro , care au fost inregistrate in perioada de timp in care promotiile sunt valide si numai in limita stocului disponibil.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

 toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

 continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

 orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

 informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

 informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

 date referitoare la Vanzator.


Review/Parere – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie, pe marginea unui Review/unei Pareri sau a unui alt comentariu.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun de catre www.loftdesign.ro Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Plata – Modalitatile de plata acceptate sunt:

 In numerar la livrare

 Ordin de plata

 Plata prin serviciul Paypal

 Plata in rate - credit bancar contractat de Clienti prin intermediul bancii potrivit informatiilor afisate pe www.loftdesign.ro .

 Plata online cu cardul – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line. 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE


2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate, rezervarile Bunurilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator. 

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului. 

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE


3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate www.loftdesign.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel www.loftdesign.ro . In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa www.loftdesign.ro   pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, www.loftdesign.ro isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. www.loftdesign.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care www.loftdesign.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. 

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA


Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea Comenzii, nefiind necesar acordul Cumparatorului. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale. 

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA


5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a www.loftdesign.ro , acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau prin acordul de utilizare emis in scris de www.loftdesign.ro .


6. COMANDA


6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului. Finalizarea Comenzii se considera realizata dupa expedierea Bunurilor de catre Vanzator.

Clientul/Cumparatorul beneficiaza de optiunea de deschidere a coletului la livrare doar in cazul in care au solicitat acest lucru in momentul plasarii comenzii.

In anumite cazuri speciale, potrivit liberei sale decizii, societatea noastra va pune la dispozitia Cumparatorului serviciul de deschidere a coletului la livrare, in scopul verificarii produselor (casabile sau speciale) – in acest caz, se va incheia in mod obligatoriu un proces-verbal de predare primire in caz de neconformitate a produslui/lor.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.s

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online; 6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat dewww.loftdesign.ro , in cazul platii online; 6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte sau Clientul/Cumparatorul refuza sa completeze toate datele necesare;

6 . 4.4. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la Bunuri au fost afisate eronat, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, din motive tehnice sau din orice alte motive. In acest caz, Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta;

6.4.5. In caz de frauda.

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit O.U.G. nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va trebui sa contacteze www.loftdesign.ro si va completa formularul de retur ce este primit automat de Cumparator prin e-mail in momentul plasarii comenzii sau poate sa solicite în scris, formularul de retur, prin e-mail la adresa: returnare@loftdesign.ro.

6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In situatia retragerii, in cazul in care produsul/ele facea/faceau parte dintr-o promotie si beneficia/beneficiau de o reducere doar daca era/erau achizitionate impreuna cu alt/e produs/e, discounturile/bonusurile oferit prin comanda initiala se anuleaza iar pretul produselor comandate/pastrate de client revin la pretul de dinaintea aplicarii discountului. Suma ce va fi returnata clientului este egala cu diferenta dintre valoarea achitata de client si pretul initial al produselor pastrate/comandate.

In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online/prin Paypal -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

6.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ Card bancar -> prin virament bancar.

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.

6.9. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului. 

7. BUNURI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE


7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.1. Furnizarea de produse al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla.

7.1.2. furnizarea de produse al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere; 7.1.3. furnizarea de produse la comanda si/sau confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate sau inscriptionate etc.;

7.1.4. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

7.1.6. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente. 

8. CONFIDENTIALITATE


8.1. www.loftdesign.ro va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului www.loftdesign.ro nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

8.4. Prin inscrierea in baza de date a www.loftdesign.ro , Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri aiwww.loftdesign.ro : furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care www.loftdesign.ro poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc. 

9. PUBLICITATE


9.1. Newsletterele www.loftdesign.ro sunt transmise direct sau prin intermediul partenerilor specializati si agreati de www.loftdesign.ro . Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2. In momentul in care Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.

Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:

9.2.1. prin contactarea www.loftdesign.ro in acest sens.

9.2.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.


10. FACTURARE – PLATA


10.1. Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului www.loftdesign.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de www.loftdesign.ro , cu exceptia Bunurilor vandute de partenerii www.loftdesign.ro , precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre www.loftdesign.ro in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.6. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau prin alte metode disponibile.

10.7. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale). 

11. LIVRAREA SI RETURUL BUNURILOR


11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor numai pe teritoriul Romaniei.

11.4. Livrarea pe teritoriul Romaniei este gratuita pentru comenzile ce depasesc valoarea de 139 de lei, indiferent de localitate, greutatea produsului, tipul de produs).

11.5. Se poate opta pentru livrarea cu doi agenti de curierat doar daca se solicita acest lucru in momentul plasarii comenzii.

11.6. Societatea de curierat prin care se livreaza produsele este NEMO EXPRESS , conditiile de livrare aplicabile fiind urmatoarele: http://www.nemoexpress.ro/tarife/ http://www.nemoexpress.ro/calculeaza/.

11.7. Returul bunurilor este gratuit. 

12. GARANTII


12.1. Toate Bunurile comercializate de catre www.loftdesign.ro sunt produse originale ce beneficiaza de garantia producatorului conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

12.2. Certificatul de garantie a produselor si conditiile detaliate de garantie aplicabile sunt primite automat de Client prin e-mail in momentul plasarii comenzii.

 Toate produsele comercializate de către site-ul www.loftdesign.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaj propriu și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Unele dintre produse s-ar putea să fie trecute în categoria de produse resigilate, în pagina de prezentare a fiecărui produs fiind trecut explicit motivul resigilării produsului.

 Acceptarea produselor va fi facută atunci când bunurile și serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate în comandă. În cazul în care produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate produsele și serviciile.

 Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligația să sesizeze în scris pe adresa de email clienti@loftdesign.ro orice defectare sau lipsa a componentelor produse în termen de maxim 5 zile de la recepționarea produselor. În momentul în care clientul recepționează produsul, acest are obligația să verifice integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare sau coletul/bunul prezinta daune sau defecte, clientul are obligația:


- de a refuza in mod justificat primirea acestuia;

-de a incheia un proces-verbal și

-de a specifica în observatiile procesului verbal încheiat cu agentul de curierat starea detaliata a coletului si a bunului în momentul livrarii.

Vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru despagubirea clientului in cazul in care conditiile de retur nu sunt respectate in mod corect si complet de catre client.

Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.

 Certificatul de garantie si documentele aferente se emit doar in format electronic si sunt disponibile pentru descarcare in contul de client sau pot sa fie solicitate la numarul de telefon 0746 600 006 sau la adresa de e-mail: clienti@loftdesign.ro.

 Toate produsele vandute si livrate sunt insote de certificatul de garanție emis direct de S.C. LOFT ACTIV DESIGN S.R.L. Certificatul de garanție conține instruncțiunile generale de utilizare și condițiile de garanție.

 Clientul trebuie să completeze formularul de retur ce este primit automat de Cumparator prin e-mail in momentul plasarii comenzii sau poate sa solicite în scris, formularul de retur, prin e-mail la adresa: returnare@loftdesign.ro. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl introduceți in coletul returnat. Atenție, formularul trebuie semnat de catre Client.

 Puteți să returnați produsele achiziționate de pe www.loftdesign.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor. Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare de la momentul înregistrării. Produsul solicitat spre retur este preluat la adresa clientului (excepție fotolii, canapele, colțare și alte produse voluminoase). Datorită greutății/dimensiunilor, produsele voluminoase necesită să fie predate în fața imobilului.

 Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de returnare trecut în pagina de prezentare a produsului achiziționat de pe site-ul www.loftdesign.ro. Intervalul de returnare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu mai sunt valabile.

 Returnarea produselor este gratuită.

 Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

 Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții si in aceeasi stare in care a fost livrat. Dacă produsul returnat prezinta orice alt defecte fata de cele sesizate in formulatul de retur, este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, ne rezervam dreptul de a



percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produsul respectiv sau în cazul în care produsul este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

 Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.

 Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.loftdesign.ro, iar valoarea lor va fi reținută din diferența care trebuie rambursată.

 Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.loftesign.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

 Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

 Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare legal, afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.

 Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului.

 Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:

 Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

 La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).



13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR


Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). 

14. RASPUNDERE


14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

14.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

14.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificate oricand de catre www.loftdesign.ro , acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

14.6. In cazul in care www.loftdesign.ro face referire la alte site-uri, nu garantam in nici un fel si nu raspundem pentru acuratetea informatiilor continute in acele site-uri.

14.7. Vanzatorul nu este responsabil in fata nici unei persoane sau companii care foloseste sau se bazeaza pe informatii sau opinii continute pe site-ul www.loftdesign.ro sau pe site-urile partenere. Vanzatorul nu este responsabil pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe www.loftdesign.ro , orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel pierderi. 

15. FORTA MAJORA


16.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese. 

16. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA


Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre www.loftdesign.ro si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.